Comana de noiembrie sau veloparapanta

S-ar putea ca aceasta să fi fost ultima plimbare în afara orașului pe acest an.

Mai este una mai aproape, chiar la câțiva kilometri de ieșirea din București. Se va ține sâmbătă. Vizităm Palatul Mogoșoaia și mergem poate și prin pădure, pe marginea lacului Mogoșoaia și pe cea a Lacului Chitila.

Să revenim la tura de duminică.

S-a anunțat vreme frumoasă, dar nu a fost rău nici ce am găsit. Ne-am văzut dimineața la ora 9 și jumătate, la stația de metrou Eroii Revoluției. Erau -2 grade. Înghețam un pic, dar mi-am băgat muzică.

Am întârziat câteva minute pentru că am stat să transbordez toată mâncarea și echipamentul din rucsac în geacă. Rucsacul era prea jegos și avea și o banană stricată.

Din cei 7 anunțați am fost doar 4 la plecare. Eu, Iulian Ene, Danny Daniel Danny și Șolea Vasile Dan.

Aproape de Dedeman (din fericire) brațul pedalier al bicicletei lui Dan mai avea un pic și cădea. Am fost la utilitara de intervenții RATB, care are șatra pusă acolo, dar nu ne-a putut ajuta decât cu indicarea dimensiunii potrivite pentru o tubulară de 14.

S-au fâțâit ei un pic (eu am rămas afară să le fur biclele) și au găsit una bună. Am mai strâns-o noi de câteva ori pe drum, dar oricum e altă viață. Oricum, eu eram dispus să îl tractez, ca să îmi bat recordul la tractare. Asta îmi amintește de tura asta!

Am evitat tractarea și am galopat grupați pe DN5, ruta europeană E85 care, apropo, este în renovare. Îl face mai lat și este deja neted ca o pistă de sare. Am avut impresia că am intrat pe o austradă bulgărească. Toată lumea știe că după podul de la 1 Decembrie este genial drumul, dar până acolo nu era cine știe ce până acum de curând.

La 10 40 am plecat de la Dedeman. L-am pescuit de pe drum și pe Cătălin Kraus de la Mega Image. El este un cowboy pe două roți. Trebuie să facă distanțe suplimentare semnificative pentru toate turele din București la care participă. Noi am văzut câteva biciclete în rastel. Ne tot uitam care e a lui. Am murit de râs efectiv atunci când un biciclist a venit și pur și simplu și-a ridicat bicicleta din rastel. Nici nu s-a obosit să o lege. Și tot mie mi se fură 3 bicle în 3 ani și jumătate…

Mai rău am râs de această bicicletă. Că are dinam wireless, că are suport de bere la 2.5, dar ce mi-a sărit mie în ochi este că avea covorașul cu model grecesc. Probabil că venea de la Salonic omul :))

Seamănă, dar nu răsare…

Am râs cred că 10 minute fără oprire. Este foarte folositor să te distrezi autentic cu prieteni sportivi, mai ales pe un frig ca ăsta.

La sensul giratoriu de după pod am făcut stânga pe drumul județean 412 A care merge în același timp pe hartă și ca DN 5A. Acum văd că ar putea fi o variantă de a ajunge la DN41, drumul pe care vreau să îl încerc.(drumul dintre Oltenița și Giurgiu, am scris despre el)

Am mers apoi pe DJ 411. La un moment dat am mers pe lângă drum, maxim 800m pe off-road (pietriș de terasament), pe marginea râului Neajlov. Nu știam de acest loc. Am fost la Hanul lui Vlad Țepeș. Ce mi se pare enervant este că pe site nu apare o hartă. Voi plasa eu locația.

Happy bike friends.

Bine v-am găsit!

Nice view, mate!

„A fi sau a nu fi…”

Am mâncat niște ciorbe, băut niște beri și din nelipsitul JD, dar am și râs niște minute bune. Parcă pe la ora 14 am plecat de acolo și am mai mers către Mânăstire. Am parcat alături, am făcut poze și video cu lacul înghețat, care ne-a dat idei. Am pus bicicletele pe gheață, am făcut pe căpitanii Kostas, ne-am suit cu biclele în copaci și am dat pe puțin vreo 20 de minute cu pietre pe lac. Sunetul scos era asemănător cu cel al unei privighetoare.

Încă un velopatruprieten!

Ceață!

Portul Volos din Grecia :))

Căpitanul Kostas și Căpitanul Anastasiadis

Nu trageți!

Liniuță

Bussiness talk at the monastery

Eu le tot ziceam să mergem pentru că știam că se va întuneca. Dar nu a fost nicio problemă. Nu s-a răcit. Tot din jurul nostru era alb. Plin de brumă!

Epic! Apoi, când credeam că nu există cineva mai nebun ca noi, am zărit o parapantă cu un vehicul atașat. Cu maxim o oră în urmă vorbiserăm în detaliu despre parapante. Aveam și un pasionat printre noi, anume Dan !

Am fugit ca apucații și am intrat în curtea oamenilor. Ne-am făcut poze reciproc, apoi am aflat noi că tocmai dăduserăm peste Aerodromul Comana și peste un campion internațional (locul II) la Red Bull X-Alps 2011, cea mai dură competiţie de adventure din lume.

Mai multe puteți citi aici :

Toma Coconea a reusit performanta de a iesi pe locul 2 la Red Bull X-Alps 2011, cea mai dură competiţie de adventure din lume.

Dupa doua saptamani, in care romanul Toma Coconea a parcurs peste 1000 km pe jos si a zburat cu parapanta peste 800 km, a venit si timpul rasplatei – a devenit vice-campion mondial in cadrul celei mai dure competitii de adventure din lume – Red Bull X-Alps.

Iar ei, nu știu cum Dumnezeu știau de blogul meu. Nu m-aș fi așteptat să răzbată până acolo. Am fost foarte încălzit de această întâlnire și de noile cunoștințe făcute. Ținem legătura, tipilor!

A început ușor ușor să se întunce, noaptea să ne cuprindă, dar a fost o senzație unică.

Am văzut și 2 bufnițe Shimano. Erau foarte silențioase.

Am ajuns un pic obosiți în 1 Decembrie, unde l-am lăsat pe Claudiu, apoi am început să spargem gașca. Iulian și cu mine am transpirat în ultimii 5 kilometri către casă mai mult decât cumulat pe tot drumul. Pe scurt, la ora 18 eram în Drumul Taberei! Mulțumim Claudiu pentru palincă, ne-a ținut până acasă. Mulțumim tuturor pentru porția de râs cu care ați venit și sperăm să o ținem tot așa! Și nu în ultimul rând, vă mulțumesc pentru poze!

3 gânduri despre „Comana de noiembrie sau veloparapanta

    • Mai si am vrut sa te suun ! am crezut ca iar lucrezi! Las ca voi posta mai din timp si ture care se vor desfasura in viitorul foarte apropiat ca sa zic asa…

Lasă un răspuns

